..

Tuesday, January 4, 2011

when i miss u....

      sangat sedih bile tidak bersama...ya,Allah..ampunkanlah segala kesalahan aku...jika betul aku yang salah hukumlah aku....mungkin aku tidak sedar,,,kerana aku manusia....aku tak ada niat kawan..kadang2 tujuan aku baik..tapi orang yang sampaikan putar belit....aku kalau tak suke aku memeng tak suke..tp if aku sayang..sampai mati pon aku sayang...

     lame kite kawan ngan awk...ok jer kan...best n hepi jer..i love u n love u kawan..but now i'm crying....i miss u....lme x tgk kamu kwn...sihat ke x? cmne belajar? baju basoh x lg? abu??huhu...miss u....

     aku tahu aku pernah buat silap...tp kan aku dah jnji...xkan mcm tuh lagi...aku jnji betul2 lah..aku x tipu..alah,ko kene caye dgn aku...aku jnji betol2 lah...x tipu,,,,aku x ulang dah...aku dah x mcm dulu lah...aku dh ubah dah perangai aku....alah..dulu aku budak2...x boleh fikir panjang..x sedar diri sikit...maaflah....

    aku  rase dah lame ko x teman aku..datang bilik aku...then sembang2 puji diri sendiri..heheee....pah2 main makeup2...n ko ajar aku macam2......hah..potong rambot ko....

    ak gtaw ko sume pasal aku...ko pon x malu kan nangis depan aku...hehhee..aku ingt lagi kat nilai..time tuh cuti..aku.ko x blik....weekend kot time tuh..aku x sure...ko dtg bilek aku...ko baring kat kate..hehhee..ko nangiss...aku pujuk...waaa...budak x malu..nangis depan aku...tibe2 aku tengah gelak2 nih..pon nangis same...malu aku weh....saje je nk wat malu aku kan...hahahahaa.....aku x boleh tgk kwn sedih....

    betullah pepatah melayu ade  cakap..if ade depan mata xnk hargai pon..if  tak ade...hah...baru kalut duk cari2...padan muke aku....wat salah padan muke ko mek dah....baru kalut nak sedih2....buat kad lah kat kawan...pujuk lah konon,,ingt ko sweet ke mek dah...tak lgsg ok....hehhee...time tuh aku betol2 nak pujuk ko..aku menyesal sngt....aku x patot macam tuh....otak aku budak2 sikit...tp aku taw ko dah maafkan aku...ko dah baik mcm byase dgn aku...n aku sangat2 hepi...

    tp,tbe2...ombak datang lagi kawan....aku jadi takot,,,aku jadi menggigil kwn..aku x ngis depan kamu kwn..konon2 aku kuat...tpi jalan pon dah nk jatoh..mcm kne tiup angin yang kencang...hancor hati aku kawan..hancur....tp aku x salahkan ko...n x salahkan org tuh.....Allah nak uji aku...aku kan hambaNYa...biasalah tuh....

     kdg2 aku ase mcm2...ntahla...aku pon x tahu nak cakap....tp pesanan aku untuk semua yang membaca...sayangilah sahabat anda..n kita ini manusia...yang akan hidup sementara sahaja kat dunia ni....sesiapa yang nak ranapkan hidup aku...dye yang cakp tapi cakap aku yang cakap...x pon aku ckap satu ayat jer...contohnyer...ayat x lengkap...then dye lengkapkan sendiri dgn isi dan huraian dye...n last sekali cop nme aku....aku x marah pon...aku dah biase....manusia x sempurna kawan...suatu hari nanti orang akan tahu jugak...x pe lah....adat nak menumpang hidup di dunia sementara ni.....

p/s: i miss u miss brazil =p

  

2 comments:

  1. pheww. tacing sat aku bacaa.

    hoiii, jom dtg belog aku! heee.

    ReplyDelete
  2. wahhh...touching ek?
    aku tulis sambil nangiss ni beb..mane x touching....mane blog ang?
    aku x taw pon....

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...