..

Friday, January 7, 2011

handball

suatu hari yang indah...tiba2 aku dapat masge: anda telah terpilih untuk menjadi pemain handball usc untuk tahun ini...tiba2 aku jadi keliru dan bercelaru...persolan timbul di benak fikiranku..apakah itu handball...puas akubertanyakan kawan2ku..apakah handball....apakah handball...tiada seorang pon mampu memberikan jawapan yang tepat....aku masih buntu....

tbe2 aku mendapat masge lagi..anda terpilih untuk chess,bola tampar,futsal..ahhahahhaha..ini adalah gara2 seorang sahabat kesayanganku yang akan menjamu aku air sirap dan kacang yang mahal selepas latihan bola....beliau dengan bijaknye telah menulis namaku di setipa jenis permainan yang dipertandingkan...hhahhaaa..mmg terbaiklah if aku mampu nak main semua tuh..

.last2 aku buat keputusan untuk bermain handball...tp aku masih tertanya2 lg apakah itu handball....hehehe///" jg gtaw org lain yang aku amek teasl...nanti xde orang nak hantar anak belajar dekat sekolah aku mengajar...hahahha3x...jnji taw korg =)

last sekali selepas aku pergi perjumapaan handball nih..barulah aku tahu yang handball nih bola baling///hureyyy!!!!!!!!!!!!!!!! aku pernah jadi wakil daerah mase sekolah rendah dulu...so,adalah sedikait pengalaman ...tp aku mmg x tahan sangat r...padang dye luas..aku kne guna tenaga yang bnyk untuk bermain....

harap2..safiyyah akn menang....dan membawa trofi kemenagn...

defender terbaik =)


jump...

No comments:

Post a Comment

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...