..

Thursday, January 20, 2011

model cilop... =)

Selamat PAgi dunia....hehhehe..sambil tersenyum riang....

mula2 sy Ingin membuat entry hepi busday To mY sayaNg..CIk amna afika...actually i love her very2 much....smlm adalah hari lahir beliau....sy col beliau untuk wish busday..tp beliau sibok menyambot dgn bf beliau..iaitu mr.deroman...aku x sempat lagi nak jumpe beliau...t free kte jumpe ek syg....

" semoga Allah melindungimu syg,semoga kamu berjaya mencapai cita2 yg awk mahu syg,semoga awk panjang  umur dan dimurahkan rezeki..sy syg awk..muahhh3x....semoga wak sentiasa bahagia disamping mr.deroman awk..cepat2 kawen..sy x cukup anak sedara...tbe2...wndu kat wardah =((...."

ini dia kesayangan saya itu:

hepi busday syg ..awk sudah tua.....

ok..berbalik kepada tajuk kita pada malam ini ialah" model cilop" td after balik dari makan dekat planet tomyam bersama rakan, aku sebelum naik bilik aku dekat level 3..seperti biasa akan bertandang ke bilik tam aka anis....akan aku lepak lama2 dekat situ....makanlah..minumlah..lepas tuh tinggal semua barang2 aku dekat sana...hahhahah3x....mcm tnggalkan jejak....hihihi3x....

tp kali ini lainplak agendanyer.....hehhee3x..masok2 je bilik anis,,aku tgk muke eni dah complete bermakeup...aissshh,,,,,teliur aku...tiba2 lak emma tnye nak makeup?aku pon anggunguk2 ke[ala tanpa segan dan silu..hheheheh3x..tadah muka depan emma....hehhehee3x..sngt seronok..lepas tuh pakai baju eni saiz s..plik sungguh..aku nih saiz xl tp dowg suruh pakai saiz s..hahhaha3x,,,mcm balut nagka busuk...xpe lah....hehhehe3x..actulally aku main2 makeup2 nih dekat sejam..sempat g naik tgkat4 lagi..g tunjuk kat azi n mumtaz...hehhe3x..lawak je,,,xper kepuasan diri sendiri...lepas tuh ambik gambar byk2..emma jd mak andan sejurus jd cameraman...anis jd yg ajar aku nak possing cmne...manelah aku reti..hahha3x..eni lak pembantu setia emma....hehhee3x....lepas mainmakeup2..main potong2 rambot pulak..aku potong rambot emma n eni..rmbot emma just samakan dekat depan..eni lak layer belakang.....i lolike...suke main mcm nih..hehheeheh3x...

ni dye miss emma aka ayu raudhah...pandai masak..pandai makeup....

dan ini pulak gambar aku yag ditampal macam2...hehhehehe3x...

cover perot buncit

pari2 gemok










semua gambar ini dkredit untuk emma mazlan,asnishah,n eni..
btw tengss alot...


2 comments:

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...