..

Tuesday, January 4, 2011

too nilai =)

khamis, aku ade class 1.30-3.30 then pkul5-6.20..alhamdulillah kedua2 claz itu aku ponteng dengan jayanya..hehehheee3x...pagi2 lagi aku dah bangun...then terus menuju ke bus stop...tggu bus dekat dengan sejam..lama gilee...nak naik teksi takot sorang2...terpaksalah tggu...sesampainya di wangsa maju..aku diambil Abiku(my dad) kami menuju kerumah ayah mid di setapak untuk breakfast...umi nazirah masak laksam and burger..aku makan burger...sebab x berape suke itu laksam...selepas itu kami meneruskan perjalanan ke Nilai....

siTuasi:  aku: umi xpenah pergi klcc kan...
             umi: xpe lah umi xske sesak2....mmg x minat pon....
             aku: jom lah g...( time tuh aku 6pak bangunan klcc)..aku tunjuk r...
             umi: umi x minat lah kakak....
             aku: klah gitu..x minat x pe lah...."sign"hurmmmm....

tibe2 aku toleh kiri kanan depan belakang..muke Abi cuak...hahhaaa....rupenyer kami tersesat msok parkingt lot Klcc...bengong btol jalan Kl nih...dh smpailah umi ke klcc....clap jalan rupenyer....Abi x mahir jalan Kl..pdahal dah berpuluh tahun dtg kl...

Lega dah bwk Umi g Klcc (tempat parking kereta pon kire ok lah...=)

pusing balik..then kami meneruskan perjalanan kami ke nilai..ohh..lupe nak bgtaw..sebenarnye kami ke nilai untuk menghantar yaya...sebab dye pindah hostel..dulu budak usim yang 1st year duduk dekat dengan nilai3...tapi sekarang dowg dah siap buat mahalah untuk budak2 1st year dalm campus..campus baru kot ni...
aku mmg xcted nk ikot...sebab dulu aku pun duduk kat nilai...uia nilai..matric nilai..leh lah usha uia samer..Winduuuu... =)

sesampainyer disana aku terjumpe adik syafar a.k.a adik ipar ummiameera...owhh..korg adik korg kem salam...hehhee......semua student sibuk mengangkat barang2 mereka..jauh gile tempat parking....naik sempot badan bwk barang yaya yang banyak....huh..x pe..sekali ni jer..hahahha3x...lepas register dah settle...kami pon pergi makan dekat cafe...not bad...erggghhh..Alhamdulillah..perot dah kenyang...=0

aku cakap kat abi lalu jalan sini....jalan uia..huhu...tgk pic ni..korg msti wndu kan..nilai dh maju korg..dah ade mcd yang baru dekat bbn tuh.....

tiba2 aku xcted nak pergi nilai3...hehheee..lme x pergi sane..tempat dating dulu2..time kat matric..huahuahuahaaa3x....sampai je sane hati aku jd riang gile..sebab bleh tgk barang2 yang lawa nk come and menarik...aku beli tudung rozita che wan....umi bli kain cotton 8pasang,,,,chik lak bli beg..warna biru tua....then kami kepenatan terus pulang kerumah.....

ni dekat depan blok lame..hostel lame..yang dekat nilai 3..
::aku,adik n chik::

abi yang sedang angkat barang =)

tgk troli...focus2...dowg angkut barang pakai troli...adik xcted tngk tuh...ni dah dekat hostel baru usim

tolak...tolak laju2...

usim nilai

hahhaaa,,kat uia x de mcm nih...

ni lgi....lawak jer...

from car park..nice view

me with ummi

turn yaya pulak angkut barang pakai troli...

barang perempuan mmg banyak..

hahhaa..letak jer bnyk2..then bleh tolak jer..


bilek baru,,,merasmikan bilik n barang2 baru

me with cik


cafe

1

::tamat::
jom layan::::    

miss u abi,umi,chik,yaya,fifi n adik... =)))

2 comments:

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...