..

Wednesday, January 19, 2011

kemenangan =)

alhamdulillah..bersyurkur yg tidak terhingga kehadrat Ilahi....mula-mula sekali aku nak menceritakan bagaimana aku boleh terjoin bola balinh ini....time sem lepas geng2 mrc ade lekat2 kertas or borang siapa2 nk join university sport carnival ni dekat setiap blok....aku ade terbace time nak mandi...sbb notice board dekat dengan toilet....aku bacelah..."best jugak ni" tp tngk lah dulu nak join ke x....

aku pergi mandi dan pulang dengan segera ke bilik....esok aku tgk lagi...aku asyik lupa bawakpen nak tulis nama....tiba2 di suatu pagi aku nak pergi ke kelas...aku tgk name aku penuh..dekat handball,bola tampar,chess.kayak dan pe ntah lg..."sawan babi sekejap" aku renung tajam2...tulisan siapakah itu...owhhh..tulisan tam senget.....


org yang bertanggungjawab mencalonkan saya.TQ!!!!!
selepas beberapa bulan...kami pon bermulalah sem baru...aku sudah mula bertubi-tubi mendapat masge daripada team manager...aku buntu mahu memilih...aku tidak tahu aku nak join ape....aku ingt mula2 tuh aku nak join bola tampar..sebab tidak penat...aku rase mcm sonok jer.

nak dijadikan cerita,malam isnin rasenyer...tepon aku bunyi...."salam,....ni kak ct ek....ye ni kak ct...tp suara dye masih confuse,,kak ct syamim ek?yesssss...pah2 dye dh gelak2 selesa n lega...ni amal lah...
owhhh...kak ct jom lah turun main bola baling....aku menolak dgn lembut...lain kali ek amal..k.ct ada kerje...

then nak dijadikan cerita lgi...aku lepak kat cafe..aku terjumpa amal...amal dtg dekat aku n bersungguh-sungguh ajak aku masok..aku pon ckp..Insyallah...tp hati berat lg..sbb aku cepat semput...tp mlm tuh aku turun jugak....malu aku...x knl sape2 pon...hehehe..nice to meet u nadia,ummi,kak shira,kak norish,mira,tira,yana,anna n exspecially ZEL..my team manager...TENGS alot to amal sbb sungguh2 ajak...

then aku mulakan latihan dgn azam yg tinggi...sbnrnye aku pernah main masa drjah 6..sampia daerah...mgkin pengalamn ada sikit2 kot..sbb tuh ok...hheheee.....

finally kami semua mendapat pingat gold...for mahalah safiyyah...proud snngt2....my handball team...you'r the best member that i had....seronok bermain bersama...hahahaha3x....winduuuuuuuuuu kenangan bersama...sem depan main lagi ek..nak menang lagi...seronok dpat kwn ngn korang...si nad tuh...pewiiiittttttttttt

akhirnya menjadi milik kami

go piyah go

team members =)

bangga..malam pembarisan

aku x de..syg korang sume

b4 main...=)


TERIMA KASIH UNTUK TUNJUK AJAR
NADIA,ZEL,MIRA,YANA,AMAL,ANNA,KAK SYIRA,UMMI,TIRA,KAK NORISH








2 comments:

  1. siti.. sangat comel... awak buat kite pikir, "nape la aku da final year.. nak main ngan korang lagi"... thanx for join handball safyah and make my dream comes true!! sarang hae

    ReplyDelete
  2. hehehhee..k insyaallah...t dtg lah ajarkan kami...

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...