..

Wednesday, February 16, 2011

fashion huduh sahaja

hello world: hahhaaa..bajet world bace blog ni...padahal aku yana post then aku jer yang baca...hehhee....tp tak pe...untuk kepuasan diri sendiri....mungkin ada pihak yang tidak suka...tp mmg hidup ni mcm ni lah...ada yang suka dan ada yg x ske....lumrah kehidupan....

ok,sebelum aku melencong dengan lebih sesat, aku harus kembali ke pangkal topik aku pada hari ini....tajoknyer ialah...fashion....tidak semua orang akan minta untuk brfesyen tp x semua tidak minat berfesyen,,,bg aku fesyen ni adalah seni...unik dan cantik itu bergantung kepada individu iyu sendiri...kalau yang ramai org minat contohnye seperti blogger2 lawa2 ni....ika yuyu..she rasol yang hot n gojes..miss jezmine,fatin liyana.cik apple diorang semua ni adalah diantara blogger2 yang comel2 n dressup mereka sngt menarik dan berani..ohhh..i lolike...

aku pon minat jugak dalam bidang berpakaian ni..berfesyen,berlawa-lawa ni..tp pling penting kene kemas n tutup aurat.jgn seksi sngt lah...kalau kita nak pakai lawa2 x salah pon...tp jgn over...pakai mengikut keselesaan diri sendiri...x yah lah setakat nak pergi kelas nk pakai heeels yg 4 inci sampai bengkak kaki..hahahah3x..itu namanya merosakkan diri sendiri...

ok lah...sila layan gambar bodoh aku nih:


sopan in purple..
selendang: rm10
bag:up town shj
black vior jeans
shoes: adidas

scarf: adriani
blause: zura bg hadiah
sandle: kbmall kelantan
jeans: selaur murah2 shj..

selendang: by mia
blause: by ijat
bag :tatoo
shoes: ipanema
belt: rm3.90 only

skirt: pasar wakaf bharu
tshrt: dorthy perkins
jaket: orang bagi hadiah
shawl: kedai pak cik

tudung: najjah
baju: enni

shawl: lupe
skirt: centre hs
blause: ummi belikan


skirt: butik peace
tudung: masjid jamek..x dak brand
shies:adidas
baju: rahsia
bag:mng
shawl: by mumtaz

shawl: adik kasi
baju: scarlet j.j
bag:mng

tudung:pasar malam uia
blause: scarlet
bag:mng

baju: beli dgn dada
tudung: pasar malam

shawl: adik
skirt yg sama shj
bag: tatoo
jaket:diha

style lain

bag: kak mawar kasi
baju: jehan bagi hadiah
tudung:pak cik

dh penat nak cerita


baju: time square
tudung: pasar shj


1


2


3


4




5


6



7



8







during class lesson


busday mia


pendek

pink is soft

hahahahhaaaa..sudah selesai entry yang x berfaedah ini....sila x payah minat...sila jgn kisah dgn hidup aku...sbb aku mmg suka mcm nih....

2 comments:

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...