..

Thursday, February 17, 2011

Blue the biru

hello world..hehhehee..,,now i just want to share with all of u about blue...bagi aku biru ni boleh membuat kita tenang,betulkah, atau ada rahsia lain disebalik warna biru itu sendiri:


cantik,menarik and the boom =)

 Biru + Hijau
Kombinasi si biru dan si hijau dikatakan kombinasi yang paling sempurna. Tidak banyak masalah yang wujud di antara mereka kerana pasangan jenis ini saling sayang-menyayangi, bertolak ansur dan memahami antara satu sama lain.
Walaupun ada sahaja cabaran di dalam hubungan cinta mereka, mereka dengan mudah mengatasinya. Sikap mereka yang matang serta tidak mudah percaya kepada khabar angin menjadikan si biru dan si hijau cukup serasi bersama.
Malah percintaan yang terjalin di antara si biru dan si hijau juga selalu dicemburui oleh rakan-rakan sekeliling. Namun mereka tidak pernah merasa bangga diri kerana percaya setiap orang berhak untuk mencari kebahagiaan sendiri.


1,2,3
seksi
ternyatalah biru itu menawan dan nampak sngt seksi..tetapi ianya harus bersesuaian..dan tidakberlebihan
 gmbar aku plak:  


me in da blue =)



ummi in the blue







  

azi n mumtaz in blue

3 comments:

  1. mula2 syok..terliur kot aku tgk gambar...yang atas2 tu..

    tiba-tiba....

    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAH!
    tergelak besar aku!
    taw knp? sbb biru harini bt aku tergelak..

    ReplyDelete
  2. aku tgk gmbr2 hok ats 2 okla jgk..pas sapa ko gmbr mu 2...xtau la nok oyap gapo...pehe2 jelah...hahaha

    ReplyDelete
  3. bodoh jeh awok mu nih...hahhahaa..aku sajo jah....
    k lah aku delate ... =(

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...