..

Tuesday, February 1, 2011

dengki lah tu =(

kenape agaknye yer......ce cite..ce cite...." moh lah aku nak cite nih".....

Bukan nak kata apalah...tak terkata apa dah....semua org dah khawin....aiyooo..member2 sekolah aku siap anak dah besar..anak dah 2 orang....expecially bella,nurul,syamsiah,rohani,ewa.....ni kwn sekolah...
yang kawan uia pulak..hah...ari khamis ari tuh classmate aku..kak da kesayangn kawen...mak aissshhh...aku pon nak kawen lah..bukan gatal beb..tp dah tua....mcm dh smpai masanyer....

1.1.11 ari tuh g kenduri khawin syira....ya Allah..mmglah aku nampak relax jer..tp hati saper yg tahu....tp aku x bleh nak jeless sngt..sbb dowg punyer suami semuanya dah kerje....senanglah.....x risau sngt...kalau 2.2 still belajar susahlah sikit...ikot akal pendek mmg lah nak..tp bila ikot akal panjang sikit...tak boleh lgi lah...
belum sesuai...lagi2 aku yang pemalas nih...perangai x matang lagi..pemalas pulak tuh...lembab pulak tuh...adoiyaaa.....time aku rajin x pe lah...semua aku buat..time time aku penat, time aku x dak mood...bilik nak msok pon kene tepis2 barang kat lantai" melampau".....

umi n abi aku x kisah sngt kalau aku nak kawen...tp aku lak yg kisah..mane nak belajr,mane nak jaga laki,laki mmglah tahu jaga diri sendiri..tp bila dah ada isteri tak kan lah dye x nak isteri dye jaga dye...huh...susah jugak yer....

so,nasihat untuk diri sendiri n kawan2 sekalian..belajar dulu yer....x lama dah....jadikan ianya sebagai pembakar semnagt untuk kita...yeeyyyy!!!!!!!!!!!!!! grad t dapat kerje tlg mak ayah dulu...exspecially anak lelaki...mcm abg aku taw...baik....selalu tlg umi n abi aku....senyum mak ayah......

lepas dah stabil ckit..ok boleh kawen....=)
barulah bahagia..x de masalah....ehhhh,kepada yang dh khawin tuh tahniah taw semua...korg jodoh cepat....bagosss..bg yg tringin nak kawen kalau perangai mcm aku lagi....fikir lah bnyk2 n dalam sikit....bukan ape..takot laki jd kurus nanti..masak nasi pon x reti..hhehehehehh3x....

pesanan untuk dye:
t dah dapat keje cepat2 taw kita kawen...kalau dye lambat2..kte g pinang dye lah..hihihhhihhhihii3x.....

tq dear =)

Add caption

3 comments:

  1. haha.kak ct,kwin nti jmput rin tau.
    nk duk mja vvip..bleh tak?

    ReplyDelete
  2. jedah..aku nk jadi pengapit mun nnt mun nikoh deh....

    ReplyDelete
  3. hahhaaa...rin for sure ajak semua..budak edu..hs semua...hahahhaa3x
    wani: orair bebeh....

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...