..

Saturday, February 5, 2011

double =)

Hei world....kenape aku pilih tajok double?kenape?kenape? ini adalah kerana aku telah kerumah orang kenduri...dua rumah kenduri hari ini....sngt seronok tgk org khawin...indah dunia ni....manusia dicipta berpasang-pasangan...mula2 tadi aku pergi kenduri anak member pejabat abi aku..lawa jugak..tema purple...pengntin lelaki handsome...yang perempuan lawa gak la....hehhee...makanan pon sedap...tp aku xde lah nak cerita panjang pasal pasangan tuh.....tp....................


Ha...next station aku pergi beris kubu besar...rumah mumtaz..hehehe3x..exited giler aku nak pergi td..abi,umi and adik je g..on da way td jalan jem jugaklah....hehee...1st sekali tgk rumah mum..wOWWW...OMg lawa giler rumah baru dye....lepas tuh tgk k.Ana...woowww..lawa giler k.Ana...tp sdh x sempat ambik gambar dgn kak ana..sbb kak ana nak cepat..nk g outdoor lak..amek gambar....then korg lyn je lah gmbar nih............

indah sungguh =)

dihias indah untuk kak ana n suami

kami akan khawin tidak lama lagi

candid

blurrr~


my bebi boi

mek dah ting tong


adik sudaa penat =)

belajar snap pic

pulang suda~

2 comments:

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...