..

Friday, February 4, 2011

aku sangat2 sedih =)

aku start duduk di kampung pasir pekan time aku form1....before tuh aku stay kat kg.pulau pisang dekat PCB
then pindah stay dekat kampung sebelah nenek aku....mula2 pindah aku stay dekat kampung pasir pekan hulu....stay rumah kayu yang lawa...rumah sepupu umi aku..rumah aku x siap lagi mase tu...

mula2 stay dekat situ aku x berape suke tapi setelah sekian lama aku jatoh cinta akan kampung pasir pekan...jiran aku yang sngt baik iaitu mok ning n pok cik loh....hehheeh3x" sngt suke lempeng ubi kayu mok ning...sangt sedap...hehehe..mase form1 aku belajar kat maahad Tumpat...sekolah itu jauh dari rumah..so,x de lah kwn sngt..hehhee..but aku suke pusing-pusing naik moto waktu petang..then aku terjumpa seorang kawan...tembam2...rambot panjang...name dye Alin...Alin baik sngt..mmg tiap2 petang kami lepak samer...ngumpat org..buat lawak...pusing kampung dan sebagainya...ma alin...abah alin...mama tok...emi..aja..piji...semua baik sngt2..aku selalu pergi rumah diorg.....mama tok selalu sembang dgn aku...

urmmmm...arhhhh...sedih giler...lama aku x jalan2 kat rumah lama..lama sangat2..aku x pusing2 kat sana...mungkin aku dah rasa aku besar.malu2 nak g jalan2 rumah org....aku sedih ble hari ini emi gtaw aku yg mama tok dah lame kembali ke rahmatullah...hah!!!!!!!!!!!!!! nape aku x tahu pon..kenape!!kenape!!aku ingt lg ble aku slam ngn mama tok..rasa tulang2 tangan dye yang kuruns....

kepada semua yang baca blog ini sila sedekahkan Alfatihah untuk mama tok...semoga mama tok ditempatkan ditempat yang beriman.....AMIN.........

3 comments:

  1. Al-fatihah....
    eh..mun mari koloh mahad pasir pekan maso form brapo?

    ReplyDelete
  2. jedah...tgk entry aku y ni...meh la join sama..

    http://taksukamenaip.blogspot.com/2011/02/contest-collage-kesayanganku.html

    ReplyDelete
  3. mase form1....
    wani aku nak masok..tp aku x reti nak tag2 lah...mcm2

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...