..

Friday, December 24, 2010

lelaki itu....

Actually aku suke lelaki yang kemas....dan rambut pendek...nampak bersih dan kemas...tp dye suke rambot yg sempoi dan sedikit serabai...katenye inilah seni syg oii...euwww...kite x sukelah dye oi...nampak tak elok jer....aishh...yang ni lah ramai orang minat dan lain dari yang lain.....waa....aku memanglah tak suke if rambut lelaki yang panjang...nk bagi sebab yang kukuh memang x de lah....tapi sebab yang tak berape kukuh ialah aku memang tak suke..hahahhaaa3x...tpi jauh dekat dalam lubuk hati aku ni...aku tetap syg dye walau mcm mane pon dye....euwww....kalau menyampah silakan....de aku kisah..blog aku..suke hati aku lah....

klcc...rambot ni ok...aku suke jugak...tp mcm orang yang dah bekerja



this one like jugak tapi mcm lelaki lembut aje.... =)



this one yang pling aku suke...bakal lecturer yang hebat...











setelah cuti selame sebulan..tapi dalam sebulan tuh kami bnyk kali webcam and dye ade dtg umah aku....tpi time dye datang umah aku arituh..rambot dye 6pak panjang jugaklah...and nampak serabut..then aku mulalah bising..bebel jer..muncung mulut aku..mcm itik....mcmlah dye nk dengar ape yang aku cakap..tak langsung ok...hahahha3x...bak kata pepatah.."masuk telinga kanan,keluar telinga kiri" tapi takpe..jnji dye tak marah aku bebel...

tup..tup dah 12hb12...kami pon bertolak ke uia...dan kami pon berjumper...alangkah terkejutnya..dan terperanjatnyer melihat seorang jejaka dihadapanku ini..nk tgk?
NAH..AMEK KO MEK DAH....PADAN MUKE KO.....
nah amek ko..padan muke aku..nk kemas sngt kan..hahhaaa3x...love surprise...boleh mati sakit jantong kte ....
P/S: JANGAN KUAT BEBEL DAH LEPAS NIH... ;)

3 comments:

  1. erkkk?
    hahhahaha, mim ke nih?
    wahhhh.

    seb bek kahar tak penah buat betol2 nak botak just cakap jek, kalo takkk, heart attcak teros aku........ hahaha!

    ReplyDelete
  2. hahhaa..mim lah tuh nani....terkejut berok aku tengok....hehee..weh bg link blog ang kat aku...nk follow...

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...