..

Monday, December 27, 2010

hepi busaday both of my adik =P

                                                  HEPI sweet 21 saYAngs ( ade s sbb plural)


i'm so hepi and so exited..when both of my little sister dah besar..umur mereka dah meningkat..bermakna mereka akan cepat khawin..hehehe...(x dak kaitan ok) tp dikesempatan yang masih sempat ini..kak ct,mengucapkan hepi busday to adik( azzy) and hepi belated busday to syaza....may Allah bless both of u..always and always...love u muahhh3x..hug ketat2 mcm yang selalu adik ckp kat mummy...

ok, smlm aku busi..class full...then aku x follow mum,aji,konah and dada pergi beli kek...aku class sampai pkul8 smlm..then aku balik bilik...siap2 jap..terus turun padang...ade latihan bola baling..as usual...then kami dah plan nk tipu budak kecik 2 orang tuh....time aku dah habis main..aku col azy ckp adik cepat turun tolg mummy..kaki mummy seliuh....tlg angkat nk naik bilek....mai aisshhh...azy sampai tersilap pkai selipar nk dtg amek mummy dye kat bwh ni....persolan yang timbul adalah...kemungkinan besar azy jtoh pengsan x sedarkan diri nk angkat aku...hahhahahahaa...gelak pecah perot....x logik ok...azy tuh saiz xs aku plak saiz double xl..hahahah3x......azy ajak mum same..tp tbe2 persolan yang luar biase terlintas lagi di benak fikairan kami....apekah mampu mum n azy angkat aku....hahhaha3x..tepuk dada..tnya iman....hahhahaha3x.....

kami gelak sampai kentut...lawak lagi...aku kene col azzy..masalahnyer..kredit aku hbis...mcm mane nk col?
mcm mne?spoil btol...then syaza msge dada suruh bwk duit rm10...nk topup dlu...siaran tergendala...mum dah kalut...hahhaha3x....azzy sedang menyiapakan asementnyer......then lepas col..aku duduk kat tiang..duduk jer tersandar..ehh...dye dh dtg.."gelabah" x pandai berlakon..kununnyer nk jd pelakon..wekkk..nk muntah..geli hati"...hahahha3x

then..SURPRISE" hepi busday to azzy...
then the next song" hepi busday to syaza...

syaza ingt ktowg x ingt dye....padahal kami ingatlah syg....hehhee...

k lah pkul2 ade class....layan gambar ni ok.....


kami: by konah
aku tolong bukak kek...bkan kek aku ok.... =)


bahagia =)

cyg adik mummy

busday gurls...
side tepi lak..hahhaaa3x

mum...azzy..dada...k.ct )

konah with busday girl

adjie baru dtg....

hadiah untuk syaza.... =p

kmu berdua jgn perasan ok...sy tuduk bnyk tuh...sbb tuh sekata....

maw lompat...

potong kek =p

suap sama sy..bg gemok lagi...

ntah pe2 ntah..mm r ni..hahahaha3x
p/s : sori gambar x terartur....

2 comments:

  1. eeee serabainye adik mumy tue..
    mcm ank org asli dh.. haha

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...