..

Saturday, December 25, 2010

bawak adik g jalan2 klcc ;)



owhh..hai morning....yesterday i plan with my syamim to go to lowyat..aku nak beli camera..but tibe2 jer dye demam..so,aku cancel lah keluar dengan dye..then aku col adik2 aku yang ngah stay kat rumah my brother dekat wangsa maju...pukul2 kami gerak pergi ke satu tempat..adik nk tgk movie sngt2....hope dapat buat mylil bro hepi... =)


dalam lrt..x ramai sangat orang =)

bila sampai je sane,kami terus berpecah..angah dengan chik pergi beli makanan (KFc) and aku denagn adik g cari tiket movie....mula-mula kami nak tengok hantu mak limah balik rumah tapi dah sold out...sedey =( then adik pon cakap nk tengok cerita orang kecik2...heheee...cite nih.....



syok giler =)
then after dekat sejam beratur beli tiket aku bawak adik pergi studio..alah kedai yang jual barang2 sukan tuh....aku g usha selipar kat adik....then adik nk yg gambar comel2..tp kaki adik besar...nk yg kosong pon x dak...tehn beli je lah yang aku pilih....lupe lak nak snap gambar....aku memang suke ipanema..hehee...lepas jer tengok movie...aku pon pergi kat studio tuh blik..kaki aku lenguh pkai gladder...ada tapak sikit..aku pon sambar jugak 1 ipanema....kaler hitam =)

me with chik =)



me with adik
after tengok movie...kat taman..yang tudung bunga tuh: angah/adik ipar abg aku =)
adikku syg...we with our new sandle....nice =)\same kot...
then after dah penat...kami bli ice cream m'c d n terus gerak blik...and chik ikot aku dtg uia nih.....jap g nk blik rumah my bro...aku nk g lowyat dengan mim....
  p/s: sayang adik2...

No comments:

Post a Comment

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...