..

Friday, March 25, 2011

jumaaT yG indah =)

hai..n hello to everybody.....tibe2 mood update blog aku ni melimpAh ruah..mane x tumPah mooD aku ni Kalo bUkan ke blOg aku nih....hehhehee....

toDay aku Bngun awl..dapAt msge dari TAm...: woi, bngun Kak..g OTK beki kasot......hahhaha....aku DAh lame NK beli kasot Tp x berkesempatAn dan KEkurngan wang...hahhaa3x...kan dh Nk ujunG sem nih...biasalah tuh....sbb Aku terlalU boross...PADAn muke Aku: ='(


ni kasot aku yg rosak..niat sebenar nk pergi tukar tapak..tp mahal..x berbaloi..rm15 untuk tapak..boleh beli yg baru...=) then dah terbeli kasot baru....


jom layan gambar ini:

makan dekat gerai tepi jalan =)
lama x lepak gerai tepi jalan mcm dekat kampung =)

baju gaun =)

suke baju ni =)



sedang menuggu bas..sngt2 panas

TQ tam sbb menemani.....

hehehhe..ni lah hasilnye...sngt2 suke dan berpuas hati =)

2 comments:

  1. berapa wehhh???
    dah lama tak be;i kasut sarung.
    asyik pakai selipar jaa, malas! hahak.

    ReplyDelete
  2. rm39.90...tp 50%....kire r bape..berbaloi kan...
    n lawa =)

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...