..

Tuesday, March 22, 2011

aduh..saya DEmam lagi =(

salam...hai everybody...last nite aku pksa all my fren bring me to D'laman...i wan to eat nasi ayam penyet...nk sngt2...dah bnyk hari aku nk tp semua busi...x pe lah..then last nite farid n mim n jat n omi bwk aku...aku seronok..hehehhee3x...aku makan dgn lahap sekali..ayam mim pon aku kebas sikit..hehhee3x..tp yg paling kesian kat mok..mok x pernah mkn bende tuh..hahhaha3x...mok x hbs dowhhh....hahahhaha3x..pahtuh umi plak wat cerita lawak..." tuttttt..rhsia kami"hehhehee3x..tengs taw kengkawann..balik2 bilik bdn dh gatal2 n selsema..." mim ckp aku allergic nasi ayam penyet...x logic lgsg" padahal dye dh x nk layan aku ...hahahhaha3x....then teros demam...nk tgk gmbar tgn buruk sy...jap.....

pagi td pergi kelas mcm biasa..then terus singgah klinik..OK sy demam...=(

keadaan saya sekarang =(

ok..tgn sy yg kegatalan..=((
doctor said: allergic habuk
mim said: allergic ayam penyet

sakit tekak =(

ubat gatal =(

bnyknyer ubat =(

rase nk balik rumah saya lah...




3 comments:

  1. giler besar siti punya jerawat...h3h3h3

    ReplyDelete
  2. ya Allah.. Dah, jaga la diri tu.. ntah2 btol kata syamim Dah elergi nasi ayam penyet.. huhu

    ReplyDelete
  3. kak yah..bukan jerawat..tp gtal2...skrg dh oke sikit....
    ara: okie..tengs a lot dear

    ReplyDelete

About Me

gombak, kelantan, Malaysia
ineed u likes water.. likes breath...